Momentos de Fim de Semana *,~`)
E em harmonia
é festa a cada dia…
En in harmonie is
het elke dag een feest…
I v harmoniyi tse
svyato kozhnoho dnya...
*,~`)
Etiquetas: Beira Interior, Beites, Beites no Blogger, Covilhã, jabeiteslp, João Pires, Serra da Estrela, TheBeites foto e video, Thebeites no Blogger


46 Comentários:
Goede morgen lieve Beites en een fijn Pintsterweekend gewenst ,, het mooie weertje hebben we er alvast bij
geniet ervan en mooie dagen gewenst groetjes Ingrid . Ik ga straks naar u nieuw film kijken lieve Beiets ,, 👍😀🍀
Bom dia mijn beste vriend Beites met een mooie nieuwe clip.Eerst en vooral wens ik Jullie een Zalige Hoogdag van Pinksteren.Het word een heel warm Pinksterfeest want we krijgen terug 31 graden in Harelbeke en 27 graden aan zee.Graag had ik nu ook aan zee geweest en daarvoor moet ik nog 5 weken wachten.Vandaag is mijn laatste dag op tram 81 en gelukkig niet ontspoord.Morgen stap ik tram 82 op en hopelijk loopt die ook goed gesmeerd.Morgen kom ik NIET op de blogjes daar ik mijn handen vol zal hebben met gelukswensen via alle mediakanalen en er iedereen persoonlijk wil voor bedanken.Geniet van deze zonnige Pinsterdagen en dit met vele lieve en hartelijke lentegroetjes vanwege Jullie blogvriend Jos.Mooi Pinksterfeest mijn beste Portugese vriend Beites.
In a cheerful mood... Happy days... All the best... A kiss...
Festa é festa!
Sair da rotina e alegrar o coração, há lá coisa melhor?!
Começa a época das festas, é de aproveitar-
Harmonia em cada dia da semana! Beijinhos.
Lindo video. Te mando un beso.
Nieuwe week en een goede morgen gewenst lieve Beites , en we blijven genieten van dit mooie weertje
ik hoop dat u dat ook mag doen ,, maak er iets mooi van met een groetje van mij Ingrid .🌞🦋👌
Um fim de semana alegre e muito animado.
Beijinhos João
Bons momentos Beites, desejo uma ótima semana bjs.
Bons momentos!
Aproveito para desejar uma boa semana!
Bjxxx,
Pinterest | Instagram | Blog | Partilha Aqui a Tua Opinião
Mooie dinsdag gewenst lieve Beites ,,het zal weer een warm dagje gaan worden ,, ik hoop dat u
er ook van kan genieten ,, met een vriendelijke groet erbij van mij Ingrid .🌞🌼👍
Bom dia mijn beste vriend Beites.We maken ons op voor de warmste lentedag van de maand mei.Hier in Harelbeke was het hier gisteren 31 graden en vandaag doen ze er nog eentje bij zodat we hier 32 graden zullen krijgen.Het zal puffen worden en als het kan de schaduw opzoeken.Mensen die moeten werken en vooral deze die buitenwerken zullen blij zijn als de dag voorbij zal zijn.Gisteren ben ik op trein 82 gestapt maar ik weet nog niet waarheen hij zal rijden.Ik had het druk en wist op bepaalde momenten niet waar mijn hoofd stond want iedere gelukswens heb ik beantwoord.Deze morgen kreeg ik er nog enkele te verwerken.Ik wens Jullie een plekje in de schaduw met een natje en een droogje en dit met vele lieve en hartelijke groeten en nen dikke mercie voor mijn vrienden van Sennet die op me dachten.Zonnige dinsdag mijn beste Portugese vriend Beites.
Mooie morgen , lieve Beites , de zon komt al op dus weer een mooie dag ik kan alleen maar zeggen
geniet ervan want eens komt er weer regen en wind, , groetjes van mij Ingrid .🌞😀👍
Mooie morgen gewenst lieev Beites ,, geniet nog even van dit mooie weertje ,, en zoek op tijd wat verkoeling
met deze dagen ,, maar geniet er ook wat van met een groetjes erbij van mij Ingrid .😎🎀🍓
Muita alegria por aqui.
Gostei das acrobacias e das flores.
Um vídeo muito bonito.
Beijinhos João
Gostei do fundo musical que abre o vídeo, das belas flores e também das acrobacias aéreas.
Abraço e sereno resto de Maio :)
Dag lieve Beites,met deze hitte is er teveel van het goede.Volgens de weerberichten zou het hier morgen nog warmer zijn en zwoel 🌩️🌥️weer tot 31°C,daarom best binnen blijven en veel drinken,water hé😉☺️Lieve groetjes,Monique😎☀️💦🍀🦋
Passando para desejar uma boa quinta-feira!
Bjxxx,
Pinterest | Instagram | Blog | Partilha Aqui a Tua Opinião
Beites desejo uma ótima quinta-feira bjs.
Aangename vrijdag gewenst lieve Beites ,, geniet nog even want er zou op sommige plaatsen wel eens een flink
onweer kunnen uitbreken vandaag ,, op naar het weekend toe ,, groetjes van mij erbij Ingrid .🤗🌸🌞
Portugal é um país de festas e romarias, a que o povo se entrega com alegria.
Abraço de amizade.
Juvenal Nunes
Seus vídeos são sempre floridos e festivos e já vai chegando o verão e haja animação.
beijinhos e bom fim de semana ,João
Buen fin de semana. Te mando un beso.
Goede morgen lieve Beites en een fijn weekend gewenst hier is de dag begonnen met een goede regenbui
met licht en klank ,, opeens een hele verfrissing ,, een fijn weekend gewenst . liefs Ingrid 🤗🌸🌺
Mooie zondag lieve Beites wens ik u vandaag een dagje met rust en ontspannig geniet ervan groetjes Ingrid. Ik denk dat hier de meeste warmte weer even verdwenen zal zijn jammer !!!! ☕🍓🌻
Passando para desejar um bom domingo!
Bjxxx,
Pinterest | Instagram | Blog | Partilha Aqui a Tua Opinião
Goede morgen lieve Beites een fijne nieuwe week maar ook nieuwe maand gewenst 1 juni beginnen we
vandaag , maak er een aangename dag van met een vriendelijk groetje van mij Ingrid .🌼🍀🎶
Bom die mijn beste vriend Beites.Uitzonderlijk kom ik enkele bezoekjes brengen daar mijn poetsvrouw hier is en anders loop ik steeds in de weg.Het word een Belgische lentedag met zon en afwisselend met wolken,weinig wind en we krijgen hier in Harelbeke 24 graden.Op de eerst plaats bedank ik mijn vrienden die me niet vergeten waren wat veel deugd deed.Geniet van deze mooie maandag en van een nieuwe Belgische zomerweek en dit met vele lieve en hartelijke lentegroetjes vanwege Jullie blogvriend Jos.Wat ik wel kan zeggen dat ik nu wel vlug acheruit boer.Ik heb nog weinig krachten en ik heb bijna geen adem meer als ik spreek.Mijn linkerbeen wil nog nauwelijks mee van de artrose en veel pijn heb ik in mijn rug als ik stap.Hopelijk mag ik nog een mooi verlof krijgen aan zee en dit zal de allerlaatste keer worden.Fijn start van deze nieuwe week mijn beste Portugese vriend Beites.
Passando para desejar uma semana de paz, João
Todos os dias te sejam bons, Te cuida nesse verão , beba água !
beijinhos para Ti
Passando para desejar uma boa segunda-feira!
Bjxxx,
Pinterest | Instagram | Blog | Partilha Aqui a Tua Opinião
Bijna nacht lieve Beites,ik kom jou bedanken voor de trouwe bezoekjes aan mijn blog, en wens jou een een goede nachtrust toe.🌜🌝🍀🍀Lieve groetjes van Monique🌜😴
Te deseo una buena semana. Te mando un beso.
Goede morgen lieve Beites op deze dinsdag we zetten we week rustig verder ,, en wens u een
aangename dag vandaag ,, met een groetje erbij van mij Ingrid .👍🤗☕🌻
Bom dia mijn beste vriend Beites.Hier valt lichte regen en dit zal bijna voor de ganse dag zijn enkel om 17 uur word het droog en krijgen we de zon te zien.De wind waait iets harder dan gisteren en hier krijgen we 19 gaden in Harelbeke.Gisteren was hier de poetsvrouw.Na enkele bezoekjes ben ik in mijn zetel gaan liggen en toch een paar uur vast geslapen want ik heb de poetsvrouw niet horen vertrekken.Daar er hier bijna gans de dag zon was en we 24 graden mochten optekenen ben ik nog een paar uurkes op mijn terras nog wat verder gaan rusten.Dan ben ik naar de warme bakker in Stasegem gereden en ik ben naar Kortijk naar de vleeshalle geweest en ik ben dan naar de laatste rustplaats van mijn ouders geweest want het was reeds een tijdje geleden.Dan nog wat gegeten en naar de tv gekeken en omstreeks 23 uur naar bed gegaan.Vandaag doe ik net als gisteren een ganse korte blogronde.Morgen komt de pedicure en donderdagmorgen om 8u30 moet ik bij mijn haarkapper zijn.Ik wens Jullie een fijne dinsdag toe en dit met vele lieve lentegroetjes vanwege Jullie blogvriend Jos.Fijne dinsdag mijn beste Portugese vriend Beites.
Que continue a festa.
Feliz terça terça feira.
Beijinhos João
Boa terça-feira!
Bjxxx,
Pinterest | Instagram | Blog | Partilha Aqui a Tua Opinião
Aangename woensdag gewenst lieve Beites ,, we zitten alweer midden in de week ,, hou u goed
maak er een fijne dag van ,,met een vriendelijke groet van mij erbij Ingrid .☺🌸🦋
Bom dia mijn beste vriend Beites.Ik zie een meisje met haar hondje en met een regenscherm in aanslag,dus hier begint de woensdag met motregen en dit voor de ganse dag.Nu en dan zal het zonneke wel eens komen piepen,ook staat er een tamelijke felle wind en we krijgen hier 19 graden in Harelbeke.Gisteren speelden onze " Rode Duivels " een goede vriendenwedstrijd tegen een goed Croatie.Onze Joeri en Big Rom maakten de 2 doelpunten.Wat zal dit deugd gedaan hebben voor Lukaku;lang gekwetst en weinig wedstijdritme in de benen,doch hij is een uitzonderlijke voetballer.Deze voormiddag komt de pedicure en van bloggen zal er niet veel ik huis komen,daar ik er maar een bepaald aantal ga opzoeken.Geniet van Jullie dinsdag en dit met vele lieve en hartelijke groetjes vanwege Jullie blogvriend Jos.Fijne midweek mijn beste Portugese vriend Beites.
A festa continua.
Dia feliz.
Beijinhos João
Um saudoso abraço, Anjo!
Goede morgen lieve Beites op deze natte donderdag , het weertje is compleet gedraaid ,, de zon moet nu
plaats maken voor de regen , maar maak er toch een mooie dag van en geniet ervan groetjes Ingrid .
Dag lieve Beites.Deze morgen is hier al veel regen gevallen en dat is goed voor de landbouwen alles eigenlijk, want ze voorspellen een hete zomer en dan droogt alles vlug uit.Geniet van deze donderdag.Lieve groetjes,Monique (❁´◡`❁)
Op naar het weekend toe lieve Beites ,maar eerst een mooie en aangename vrijdag wens ik u ,,
laat het u goed gaan en maak er een mooie dag van groetjes erbij van mij Ingrid .🍀☕👍
Bom dia mijn beste vriend Beites..Vandaag kom ik terug enkele bezoekjes brengen.Vandaag krijgen we veel wolken en enkele buien.Later krijgen we opklaringen vanaf de kust.We krijgen 18 à 19 graden en er waait een stevige wind.Zondag spelen onze " Rode Duivels " een tweede oefenwedstrijd tegen Tunesie.Hopelijk terug een mooie wedstijd en een overwinning.Geniet van deze vrijdag en dit met vele lieve en hartelijke groetjes vanwege Jullie blogvriend Jos.Fijne vrijdag mijn beste Portugese vriend Beites.
Goede morgen lieve Beites 😎 en een mooi fijn weekend gewenst ,, hier nog steeds fris en wisselvallig nat weer pffff hopelijk zal de zon weer snel schijnen ,, groetjes van mij erbij Ingrid .🤗🌻🎵
Bom dia mijn beste vriend Beites..Hier is het weekend droog begonnen doch vanuit het Westen komt toenemende bewolking gevolgd door regen en buien.Het word amper 17 graden in Laag en Midden - Belgie terwijl de wind zich goed zal laten voelen van 2 tot 4 beaufort.Morgen komt er meer ruimte voor de zon en word het 20 graden en nagenoeg droog en volgende week word het zo een beetje een Belgische lenteweek.Ik wens Jullie een fijne zaterdag toe zonder zorgen en dit met vele lieve en hartelijke groetjes vanwege Jullie blogvriend Jos.Gezellige zaterdag ijn beste POrtugese vriend Beites.
Passando para desejar um bom fim de semana!
Bjxxx,
Pinterest | Instagram | Blog | Partilha Aqui a Tua Opinião
Enviar um comentário
Subscrever Enviar feedback [Atom]
<< Página inicial